Nu ska ni få lyssna på grejer...

Det kommer inga julkort från min lilla familj i år. Jag har bestämt mig för att lämna en större donation till BARNCANCERFONDEN istället. Så.. GOD JUL O GOTT FRISKT NYTT ÅR till er alla. Nära som kära. Goda vänner som bekanta. Jag vill önska er alla ett fantastiskt nytt år med möjligheter, positiva utmaningar och glädje. Allt i den goda hälsans tecken. Ta hand om dina nära och kära, men framförallt.. låt detta bli ett år då du tar hand om dig själv. Jag önskar er alla lycka, välgång och ett rikt liv. God bless you all <3 Pussar o kramar Sara

Kommentarer
Postat av: Mari M

Önskar dig o din lilla familj detsamma! Tänk va fort det här året har gått, o ändå så långsamt...kramar i massor!

2010-12-17 @ 22:14:20
Postat av: Jessica J

Tack det samma till dig och din familj, Sara!

2010-12-17 @ 22:43:02
Postat av: Josefin W

<3

Vilket nummer är det man sms:ar till gumman?!

2010-12-18 @ 01:09:40
Postat av: Anonym

GOD JUL Sara!

Hoppas att ni får en toppenjul!

Vi kanske skulle ta en promenad någon dag under jul?

Kram

2010-12-18 @ 07:45:01
Postat av: mamma

har köpt julkort till förmån för barncancerfonden kram

2010-12-18 @ 18:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0