Jobbpanik

Ja, det har jag verkligen. Vill ju så gärna ha ett jobb som väntar på mig när jag är färdig. Känner att jag verkligen vill slänga ut krokar både här och var. Men men.. men men men.. Jag lovar, jag kan hitta 7000 orsaker till varför jag bara känner ett stort MEN som hänger över mitt huvud. Jag borde inte ha panik..Inte än. Väntar ju på besked om förnyat vårdbidrag från FK. Det beslut som kommer avgör ju liksom hur jag kan jobba i den närmsta framtiden. Men praktiken jag gör nu har gett sjukt mkt mersmak. Det kommer bli så sjukt kul att arbeta som förskollärare.. oavsett vilken arbetsplats jag hamnar på i framtiden. Att få möjlighet att arbeta med barn är ett riktigt privilegium.. hoppas mina blivande kollegor också tycker det.

Kommentarer
Postat av: Mari M

JOdå, vi håller med dig!! Kram o du ska se att det löser sig, jobbet finns där ute o väntar när du har möjlighet att ta det...

2010-12-16 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0