Idag:

Tar vi en vardag mitt på helgen o bara så där. Är trött som grisen av ngn underlig anledning. Jaja, det är jobbigt att vara ledig ;)Flis leker med sina nya toys o jag softslappsurfar lite på laptopen innan vi ska bege oss till min faster med familj för lite släktmys. Var ute lite snabbt på fm o tänkte mellandagsreafynda lite.. men med närmare titt i affärerna o på kontot så hoppar jag över det. Vet vet, ev kommer det ju inte in ett rött öre i jan så då lär jag få hålla hårt i pengarna som finns kvar nu. Mer då? Det finns tydligen en lite jämngammal tjej på gatan, mitt mot vårat hus.. Flis är sugen på playdate.. det innebär lite kort att jag också måste klä på mig o gå ut.. ORKA det då? Vi får se vad som händer o sker. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0