Hostihosti

Så har den berömda hostan nått fram till mig. Jag är som ett rivjärn i halsen o under mattelektionen jag hade med eleverna idag kändes det mest som ett evigt kraxade. Matte: inte min grej. El.. tja. kanske om jag kan lägga ner kraven på mig själv att alltid vara så kreativ o kul liksom. Så, nej, min mattelektion gick super idag. Insåg snabbt att jag hade lagt ribban liiiiiite högt, men jaja.. då vet jag bättre till nästa lektion. Ridning ikväll eller inte. Funderar på o åka dit o är det teori så kan jag stanna, annars åker jag hem. Helt sjukt men jag orkar inte rida idag. Kroppen är tung och trött. Annars är det bra med mig. Lever helt klart livet ute på vfun.. and i love it!!

Kommentarer
Postat av: Mari M

Kul att ses idag! Visst är matteverkstan på Mörmo toppen? Det finns så mkt att jobba med att jag skulle kunna tillbringa många timmar där bara för att själv jobba igenom materialet. kramis

2010-12-07 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0