Fundering...

Har ju som ni vet lite minus på julspirit i år.. Varför vet jag inte. Vet inte vart jag ska finna den heller... Förmodligen för att det är 18 mijoner (lite överdrivet men ändå..) tankar i mitt huvud som handlar om den närmsta framtiden.. Jag som har varit tvungen att ta babysteg i över ett år nu med tanke på Flis. Nu är jag snart färdig med min akademiska utbildning på KAU... Vad göra sen efter 21/1-11?? Har hört att man borde liksom söka jobb. Och jag vill inget annat, tro mig. Jag är redo att ge mitt allt för att få ett jobb, men.. men men men.. Flis då? Allt kring Flis oroar mig. A.l.l.t. Vad händer liksom=? En annan fundering som jag har är att helt enkelt skita i att skicka julkort i år. Jag tror och funderar allvarligt på att ge ett större bidrag till BARNCANCERFONDEN istället. Jag uppmanar mina läsare att ta en fundering på samma sak. Tänk lite på det. Det sparar dessutom lite på miljön förrutom och det gör himla gott för en massa sjuka fina barn ...

Kommentarer
Postat av: Jesssica J

Bra idé! Jag skickar mina julkortpengar dit istället!

2010-12-11 @ 22:36:21
Postat av: Mari M

Bra idé! o så tänkte jag skriva att jag förstår att det är mkt tankar nu inför slutet på KAU o jobb...men jag förstår inte alls hur din vardag är egentligen...jag kan bara finnas här när du vill o lyssna ödmjukt när du vill berätta hur du har det...! Kram min goa vän!

2010-12-12 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0