dan före dan före doppardan...

2 dagar kvar till jul. Ingen gran är på plats i vårt hus o endast 1 tomte är framme, mest för att han glömdes att packas ned förra gången. Julspirit.. jomenjavisst, el inte. IDag har jag varit med skolbarnen på fritids. Lite annolunda, men mysigt. Vi har julpysslat, bakat pepparkakor o spelat spel. En helt braig dag. Barnen är helt uppe i varv.. En diskussion mellan mig o en liten kille.. SAAAAARAAAAA.. det är bara 2 dagar kvar nu. Vet du vad jag önskat mig? Inte? Då ska jag berätta min 19 sidor långa önskelista. Skojar du med mig sa jag? NÄ, men Jag förstår ju att jag inte kan få allt, men det viktigaste står på de första 4 sidorna.. Eh.. Ok, sa jag.. GOD JUL gullunge. Tjohoppfadderittanlej. Det är alltid kul med barnsamtal. Dessa små kloka varelser som förgyller mitt liv. Jag gillar verkligen vfu på alla sätt o vis. Barn is the shiiiiit :) Nu vankas det strax julbord på Ikea. Lär vi vara ensamna där? Typ nej. Men det skiter jag i. Det är upp till bespisningspersonalen att se till att det är fyllda fat o ett fräscht mottagande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0