Att göra:

Finns bara 1 måste på min lista idag. Åka till systeryster o lämna S vantar som han glömde igår. Sen struntar jag i följande: storstädning, julpyntande o hysteriskt julstressande. Punkt slut. Funderar på att planera lite på min temavecka istället. Tema Vänskap ska det bli o jisses amalia va roligt vi ska ha det HELA veckan. Bara bra ska vi ha det o jag ska ge barnen en massa goa minnen från lärarkandidaten Sara :) (Igår ställde H upp vår gran. Ja vi har en plastgran o det är så skönt för den skräpar typ ALDRIG ner..någonsin :)Flis ska få äran att pynta den lite senare. Sen lär väl alla paket åka fram.) Helt sjukt. Det är julafton imorgon.. vart tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0