2010 snart 2011

Det spekuleras högt o lågt om detta med nyårslöften. Jag gillar o gillar inte. Det kan ju fungera som en slags motivation, men kan också ses negativt. Jag har några löften som är bara för mig själv. Det ena: verkligen komma iväg o träna minst 1 gång i veckan på F&S. Det andra: gå till tandläkaren. Pinsamt?? Ja, så in i helvete. Jag är jordens tandläkarskräck numera o vill INTE INTE INTE gå dit. Jag har inte ont el så, men jag måste dit. Jämför mig lite med FLis. Hon gör en herrans massa som hon absolut inte vill typ hela tiden. Stackars liten Flisfis <3 o här sitter jag med min skräck o "vill inte!". Töntigt, jag vet.. måste ta tag i det nu. 2010.. vilket år. Tack o lov blickar vi framåt 2011 o hoppas, önskar o ber att det blir sååå mycket bättre. GOTT FRISKT NYTT ÅR PÅ ER ALLA OCH ETT GOTT SLUT FÖR ER SOM HAFT ETT BRA 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0