Toppen dag alla kategorier

Förrutom några små missöden så hade Flis o jag en sån sjukt bra dag igår. Jag var visserligen astrött hela dagen o magen la av ungefär efter 4:e biten med fattiga riddare.. Wonder why? Men vi hade en eftermiddag hos frua o smulimuppen J. Barnen lekte o dagens roligaste var ju när lilla J kom springande genom köket o efter kommer flis i högsta speed med en rosa skurhink över huvudet. Bara springer o springer.. tills det tog liiiite stopp vid balkongdörren.. Hhihihi Frua o jag skrattade så tårarna nästan sprutade. Flis tittar upp skakar lite på huvudet o fortsätter att springa MED HINKEN PÅ!! Vi åkte fr frua till bergvik o hämtade H present. Sen hem, vi hade gjort en pizzabeställning så när H kom hem tryckte vi oss en varsin pizza. Mmmm. Den jävla dretmagen man får dras med gjorde ett rejält försök till att däcka mig totalt.. men skam den som ger sig. Jag la mig o vilade 1½ timme. Sen orkade jag alla fall sitta i soffan o kika lite på Criminal Minds alla fall. Nu ska jag ta fram dammsugaren. Flis har varit i farten o huxflux gick ett pärlhalsbannd sönder o ca 1 miljon småpärlor ligger utspridda över vardagsrumsgolvet.. NICE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0