Ont..

Vaknade imorse o hade så ont i ryggen att jag bara grinade. Värsta tänkbara nackspärren plus den lilla underbara kniven som sitter mitt i bröstryggen. Det är svårt att beskriva hur ont det gör.. men hela överkroppen värker om jag tar ett fär djupt andetag. Ja, så ont gör det. Det är förmodligen en låsning i bröstrygg plus bäckenkrångel (sen tidigare) som kräver de bästa händerna på Tingvalla naprapatklinik. MÅSTE ringa dit imorgon. 400 kr kostade det sist för sisådärr 35-40 min.. men vad göra? Jag tog alla fall ett gäng med värktabletter o smärtan släppte ngt. Mitt i detta så har vi firat mäster idag igen. De underbara fr Örebro var här, Lotta, Micke, Adam o Annica. De fick uppleva highspeed Flis i hennes bästa esse. Sen åkte mäster för att fixa o greja med den andra bilen. Flis o jag flörtade in oss hos morfar o Stine för lite deluxe middag- Dillkött o potatis. Mmm tyckte vi. Sen fick Flis ngn snetändning o var sjukt jobbig i ca 1 timme, sen satte vi oss på cykeln o åkte hem. Då däckade hon i soffan. YEEEES tänkte mamman då- men nej.. inte riktigt va. KRÅNGEL (med stora bokstäver)fast nu ca 50 min o en vällingflaska senare verkar stormen lagt sig. Det är tyst o lugnt i huset. Jag ser fram mot att Irene Huss, Tatuerad Torso ska börja på 5:an. Sen blir det natten.. Kl 9 ska vi vara på dagvården imorgonbitti för provtagning. Hoppas på bättre provsvar efter tyngre medicinering denna vecka som varit. Ska försöka få tag på vår kurator imorgon också.. Hon är en klippa.

Kommentarer
Postat av: Http

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-04-07 @ 21:06:24
URL: http://acupuncture.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0