Ont i magen

Det har gått 8 veckor sedan det var dags för monstermedicinen.. Nu är vi där igen. Imorgon öppnas dörrarna till helvetes gap o vi blir inkastade o blir mumsbitar åt HinHole himself..Själva medicinen..MONSTERMEDICIN. Fy fan. Gift..Kan orsaka permanenta organskador..GIFT..Förstår ni vad de sprutar in i mitt barns kropp i 24 timmar?? Nej.. det kan ni inte göra. Inte om ni inte varit där själva. Imorgon ska Flis få en ny pre-medicinering.. Jag hoppas o ber till högre makter att detta preparat faktiskt ska fungera.. men jag vågar inte riktigt tro att det kommer gå bra.. Tyvärr har vi i 8/10 fall haft förjävligt jobbigt med sövningsgrejen. Det fungerade i Gbg.. Inte i Karlstad. Spetskompetens i Gbg.. inte i Karlstad. Lugnet finns hos okända människor i Gbg.. inte hos välbekanta ansikten på Csk op. Tragiskt men så in i bengen sant. Oron har funnits hos mig de senaste veckorna.. Tänk att man måste slåss med näbb o klo bara för att bli hörd..

Kommentarer
Postat av: GT

Tänker på er i morgon!! Ja som sagt den som inte varit där vet inte !!Kramar i massor / GT

2010-08-29 @ 21:15:14
Postat av: Mia

Vi tänker på er!

2010-08-29 @ 21:22:49
Postat av: jeanette

Tänker på er !!

2010-08-29 @ 21:27:52
Postat av: Josefin

<3

2010-08-29 @ 22:16:18
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0