Jobbigt

Flis har varit inte varit sig själv idag. Trött, rosig om kinderna (ingen feber dock) o varit låg. Då kan jag säga att det var riktigt välbehövligt att komma hemmifrån en stund. Lite Bergvik med frua är ju alla tiders å dessutom träffade vi bästa vickevire där ;) Jag smiter inte när hon blir dålig.. men för att orka flera dagar av det här som händer denna veckan så måste man ut på egenhand då o då. Det är en sån där dag idag.. hon är trött o ligger bara i soffan (undantag när gumma o barnen kom förbi) o sover o slötittar på tv om vartannat..Blir lugna dagar här i huset.. har fixat lite färg idag. Nu ska fula trämöbler målas vita, så jag har ju hemmaprojekt så att säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror faktiskt inte att det är någon som tror att du smiter. Självklart måste man få göra saker på egen hand för att orka samt att bli en bra mamma!



Jag är jätte imponerade av dig som orkar men man måste väl. Du verkar så stark, jag kan bara tänka mig in i den situation ni lever i. Jag tror inte att jag skulle fixa det helt ärligt.



Sköt om er, hälsa lilltjejen!!

2010-08-05 @ 08:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0