igår

Var jag himla effektiv. Å Flis med för den delen. Vi började dagen med att hämta mina nya glasögon. Känns lite sådär än så länge, trots att det är nästan samma båge o samma glas..Hm..Vi åkte till Willys o mötte upp frua o tog en storhandling. Flis skötte sig utmärkt med "blippern" i högsta hugg. Frua fick allt lite hjälp hon också. Vi tog en snabbkaffepaus innan vi åkte hem, lagade lite käk o fixade 2 tvättar. Fick ett ryck o bestämde mig för att baka bullar. Har man inte barn, så vet man inte att det är ett helt projekt med bullbak. Men men. Det gick överförväntan. (Svor länge -tyst- över att jag hatar att det är så förbannat trångt i mitt kök o att jag itne har ngnstans att baka i bra höjd..bara därför-så-här-dagen-efter-känns det som att det sitter en knivjävel i bröstryggen som gör att jag inte orkar andas ordentligt) Bullarna blev kalasbra, stora o mumsiga. Alla fall om man kollar Flis o H reaktion när de mumsar i sig. Sen kom H hem, jag satte mig på cykeln o trampade bort till pappi. Gjorde vad jag skulle o sen trampade jag hem. Tog vägen förbi Ålis o kramades med gumms o bröderna bus. Bestämde playdate till idag ;) Åkte hem, fick maten jag hade förberett o ngn annan lagat med ett liiiiitet minus.. DET SKA INTE VARA KANTARELLER I KORVSTROGANOFF!!!!! Fick litet spel för att jag gillar inte kantareller. Nej, här kan jag inte sitta.. Ska koka mig kaffe, ta en dusch o sen göra oss redo för dagens bästa playdate <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0