upp upp upp.. och sen ner som en jävla pannkaka

Flis har haft sååå bra dagar. Länge... Men, nu är vi nere på botten igen. Flis fick ju påfyllning av göra-ont-medicinen i måndags. Det började redan igår, ledsen o orolig. När jag kom hem fr skolan var hon varm o på g med feber. Den gick ner tack o lov (utan alvedon) men natten har varit orolig o jobbig för henne. Hon vaknade imorse med smärta i hela kroppen, aj mamma.. allt gör ont.. Lilla hjärtat mitt..Ringde till dagvården för rådgivning. (Skönt mitt i all kaos o oro att det finns ngn i andra änden som kan lugna för en en stund alla fall) En dos alvedon har hon fått i sig nu på morgonkvisten.. men släpper inte smärtan så måste vi in till sjukhuset för en dunderdos Perfalgan igen. Jag känner bara en enorm oro idag, det är hjärtslitande att se henne ha ont o må dåligt. Flis behöver sin mammas fulla uppmärksamhet idag. Å det ska hon få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0