Skärtorsdagen-den bästa dagen på länge

Gårdagen var ngt helt utöver det vanliga. Flis fick åka till sitt dagis o hälsa på o LEKA ute med alla underbara barn o träffa härliga fröken A. Barnen har verkligen längtat efter Flis lika mycket som Flis längtat efter dom. Hon var lite nervös i början o ville gärna hålla min hand. Men sen släppte det mer o mer o vi var ute med barnen i 2 timmar o tiden bara flög förbi. Flis fick tom vara med på fruktmellis. Det är speciellt att träffa andra föräldrar. En del vet inte vad de ska säga, en del är väldigt förtvivlade och rörda. Jag vet att alla menar väl, men jag håller knappt näsan över vattnet själv.. jag orkar inte trösta andra. Jag vill inte verka känslokall, men det går inte o föreställa sig situationen vi är i. Det finns bra dagar, och det finns ännu fler dåliga dagar. Gårdagen var en av de bästa dagarna på länge. Flis skuttade runt i vattenpölar, grävde i sandlådan, gungade o åkte rutchkana. Nästan som vilket friskt barn som helst. Em fortsatte med muffinsbak, för Flis farmor o farfar skulle vara barnvakt här hemma för H o jag skulle in till stan o käka lite gott med några mkt trevliga vänner. Kvällen var så gummistövlars lyckad. God mat, bäst sällskap o en egen stund för H o mig. Vi kom hem 23 o var alldeles dötrötta. Inte van o vara vaken så länge, längre. Flis hade kört gärnet med farmor o farfar som satt o pustade ut i soffan när vi kom hem. Tack snälla ni för hjälpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0