Sååå sur

Dagen började ju alla tiders. Herregud.. Den fortsatte helt ok med lekparksbus o långpromenad med Flis grymt gôtt. Sen vete tusan vad som hände, luften gick ur el ngt. Gummistövlars helt enkelt. Sen kom pappa o kvällen bjöd på gooda mackor, kaffe o sockerkaka. Jajjamensan jag åt bort mitt dåliga humör..Vad fick jag då istället? Dåligt samvete mot pp systemet. Kul... hell no. Det blev att dra på sig lite lätta mjukiskläder o ge sig ut på stavgång i högt tempo i nästan 60 min. Nu är jag hemma igen.. lite mör men på mkt bättre humör o inte lika dåligt samvete över allt det goda jag proppade i mig förrut.. Morgondagen (kvällen kan innebära lite ZUMBA...kanske alltså..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du börja dansa med pinnar? Hoho, Cecilia är stolt över dig =P

2010-04-07 @ 22:21:27
Postat av: Josefin

Gumman, ska du på Zumba?! När var hur?! jag är också nyfiken på det! :) Kramis, tur dagen slutade bra :)

2010-04-07 @ 23:33:29
URL: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0