OH MY GOD...

i stryker söndagen ur almanckan va? Att vara bakis suger så enormt o jag skojar inte om jag säger att jag låg i sängen h-e-l-a dagen. Lördagen var bara bäst. Underbara vänner o nya bekanta. Gillert! God mat, (för mkt=?) vin är en farlig kombination. Men det var så kul, riktigt skönt o komma o bara vara i goda vänners lag. Men OMG.. så dålig som jag var igår.. hm..not so good. Invägning på VV ikväll. Vad kan vi säga om det? Förrutom det mest uppenbara att jag tokmisshandlat min mage i nära 2 veckor nu? Det kan bara visa plus. Fan..Ska inte köra ngn doping ikväll alla fall. Finns liksom inget kvar att dopa ut. Dagen kommer att erbjuda: provtagning på dagvården, lek o mys med B på lekterapin, pasta med kasslersås till lunch (önskemat av Flis), utelek o kanske en kaffe i solen med GT?, ett samtal till gumma (mkt viktigt.), middag. Kl 17 ska Flis o jag vara på lekterapin igen för att barncancerföreningen är där o bjuder på fika. 19,30 är det invägning på VV o kl 20,00 ska det storhandlas med frua på Willys. Stryker man en dag ur almanackan så blir dagen efter jämt lite mer fullproppad då... 2 tim kvar tills vi ska vara på csk igen.. eh.. kanske dags o göra sig iordning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0