mamma är trött...

Vet ni vad.. det är inte förrän man faktiskt öppnar munnen o ska börja prata med folk som man inser hur jävla trött o sliten man är. Jag kan itne låta glad nu, eller pigg..hur mkt jag än försöker. ÄR då lite orolig över alkoholen som kommer förtäras ikväll. Alkohol brukar ju ha en tedens o förstärka aktuella känslor.. Så..ledsen blir..förtvivlad=? Ska göra mitt bästa för att komma med ett bra humör ikväll alla fall. Men jag låter ledsen.. o trött.. ingen SolSara här inte :( Min älskade lilla flis..förlåt att jag inte orkar ge dig mer energi nu. Så nu ska jag trotsa min vansinniga mage o gå ut för att ge lilla Stampekanin lite TLC tillsammans med Flis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0