Långfredagen, so far

Jag fattar inte.. Flis körde gärnet igår. I flera timmar.. m-e-n sover hon längre på morgonen för det? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Va less jag blir. 6,30 drog hon igång imorse. Men snälla du.. lägg av, tänkte jag. Jag behöver sova. Hon fick välling o fick se lite barntv i vår säng fram till 7,30 sen var det bara o masa sig upp. L-E-S-S!!! Hon borde vara sååå trött, men det är ju samtidigt skönt att hon är pigg o fortfarande orkar med sig själv, trots gårdagens highlife. Själv känner jag mig grymt bakfull o det känns som huvudet snurrar runt flera varv/minut. Det som är lite roligt med det är att jag drack mineralvatten igår för jag körde hem. Minus på sömn gör att jag inte fungerar riktigt som jag ska. Trött, smågrinig o irriterad på en massa små skitsaker. (Mest för att H ligger kvar i sängen o jag fick gå upp...men jag fick ju sovmorgon igår, så det är väl bara rättvist tror jag) Nej, nu ska jag messa fru Nordin o kolla när vi ska ge oss ut o promenera idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0