irriterad som gummistövlars

Gummistövlars är ett ord för alla tänkbara svärdomar som jag kommer på. Har pratat med min läkare idag (en dsk för dr var icke tillgänglig såklart)o jag fick besked på förra veckans röntgen. Sååå tänker du, vad var det nu då? Då säger jag.. gissa 2 gummistövlars ggr. Jag skriver att jag är irriterad as hell.. så nej. Jag är helt frisk i mina njurar. Det är väl bra iofs- men varför i hela gummistövlars har jag ont i njurarna då??? På bägge gummistövlars sidor?? Men jag lägger ner. Jag orkar ta mig gummistövlars inte mer av det här o min "roliga" sambo sa nyss.. "Höhöhö då ä dä bevisat att dä sitter i hövve då.." Kul.. på humör för sån gummmistövlars urusel kommentar.. EXPLODERAR snart.. GAHHHHAHHAHHAH!!!!!!!!!!!!!!! Å Flis.. tjatmoster nr 1. Vägrar verkligen att äta. Skojar inte. Vi ska ju snart till hennes fsk o hälsa på. Men kravet för att åka dit är att hon ska äta upp pytte med fisk o en halv potatis... Tjatet äter upp mig innifrån. GUMMISTÖVLARS!!! G-U-M-M-I-S-T-Ö-V-L-A-R-S på allvar.. jag skojar verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: M

gummistövlar på allvar. Dra din sambo i örat när han säjer så dumma saker.:/

2010-04-01 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0