Pirrigt

Jag vet vart jag ska, jag känner min handledare och medarbetarna. Barnen är nya (en del av dem alla fall)o lokalen är ny för mig. Men det är ett pirr..jag älskar den här känslan..Kvällen innan man ska ut på praktik o få en yttligare försmak på arbetslivet som väntar mig om ynkliga 1½ år.. LOVE IT!!! Något mer som är lite pirrigt är att jag KANSKE ska hjälpa en fd kollega fr sjukan o rida hennes häst lite titt som tätt. Jag ska prata med henne o styra upp lite praktiska detaljer o känna lite på pållen :) Hoppas så in i bomben att det ska funka. Pirrigt var det även idag när min lilla familj o jag begav oss till Filipstad o Oxhälja. Måååånga minnen i den stan, många minnen på vägen dit. Det vart lite nostalgi o komma tillbaks. Trodde jag skulle springa på både den ena o den andra, men de var förmodligen ute o rännde på lördagen. Vi kom hem med: hembakat samiskt bröd, salamikorv, bakplåtspapper, 14-par strumpor (7 par till Flis, 5 till mig o 2 till H) o en påse från Wasabröd. Mmmm mkt gott vill jag lova. Flis fick en heliumballong som är en HÄST..Vilken skräll va? En familjedag i regnet men det var det värt. Alla är glada o belåtna. På eftermiddagen mötte jag o Flis upp Vickan o åkte o firade lilla smulungen J. 1 år har hon hunnit bli lilla prinsessan...Tack Maria för allt gott som du o P styrt upp. Vi kommer igen hihihihi... NU: trött som tusan. Ska snart lägga mig..ska bara ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0