Om ett par timmar

Då är det dags, om ett par timmar sitter jag på sjukhuset o väntar..Jag är inte orolig för smärtan, den kan jag hantera. Dessutom handlar undersökningen mer om ultraljud. Jag förväntar mig inte att det kommer ett svar direkt. Så funkar det inte. JAg kommer snällt få vänta ett par veckor o sen höra ifrån min läkare. FÖRHOPPNINGSVIS. Är det ngt som gör att jag får sådär olidligt ont ett helt dygn? Vad är det? Eller..är det inget? Vad är det då? Jag vet inte. Just nu är det väldigt nära till gråt, jag orkar inte prata med ngn nu. Det är nu jag går in i mig själv o behöver bearbeta det jag ska gå igenom. Förbereda mig på ett jobbigt besked, antingen eller.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman.. STOOR KRAM!!! Ring mig om du behöver prata. Finns här för dig!!

2009-09-29 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0