Mys med Flisen

Tjejfm kan man lätt säga.. Hon har kommit upp i en ålder där man kan sitta o småprata tillsammans på ett fik o kolla kläder.. Å hon är bara 3!! Vi tog en sväng till Bergvik förrut. Vi shoppade en heldel till smulis. Strumpbyxor, en denimklänning, söta små trosor (4 st) och favoriten.. en tröja med DORA utforskaren på. Vi Tog en liten fika tillsammans och det är så mysigt o bara sitta o prata lite. Ja, vi tog även en tur i leksaksaffären..UTAN att handla ngt. Blir så stolt över henne. Hon förstår vad jag säger när det är ett nej som gäller. Samtidigt..varför inte önska sig i julklapp? Så.. här kommer julklappstips från smulisen. Prinsessklänningar (finns på leksaksaffären), allt med hästar går ju som bekant hem o änglavingar (finns på h&m bla.) Hon önskar sig även SMINK..(men där säger mammi NEJ.) Hon har redan lite.. det räcker. Hon är intresserad av spel (memory och lätta brädspel)och är en liten bokmal. Det är det jag kommer på nu som hon tittade lite extra på.. Ska återkomma om jag kommer på mer. ************************************************************************************ Vi var även till min farfar en snabbis. Jag gjorde hemmalagad äppelkräm igår och jag vet att han älskar kräm. Vi mötte upp morfar o Stine utanför o vandrade in tillsammans.. Flis tycker min farfar är lite läskig när han ligger i sängen.. Han hör otroligt dåligt o har lite stirrig blick. Min lilla tjej gömde sig lite utanför hans sovrum o kikade in. Hon vinkade lite till honom men det är tveksamt om han såg henne.. Han kände igen oss alla fall.. det är ju alltid ngt. Flis fick en GANT-tröja av morfar.. lika som morfar ska det vara :) Sen åkte vi hemåt, vi degade lite med play-doh innan maten blev klar o tack o lov har hon lärt sig efter en viss överdosering av trolldeg i våras att man inte ska stoppa degen i munnen...Mat, saga och vila..Här är vi nu. Jag dricker kaffe o mumsar på en kaka som jag gjorde igår.. GÖÖÖÖÖÖRGôTT...Andas ut en liten stund, tar nya tag o ska strax häng en tvätt o slänga in en ny. KL 16 ska vi vara på krp o äta med Flis farmor o farfar..Mmmm längtar.. det kan ju liksom bara bli bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena. välkommen och titta in på devotes populäraste killblogg :) gillar du den så får du jätte gärna följa med via bloglovin :)

tack på förhand

/beloni

2009-09-27 @ 14:15:40
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0