Just love it

Ja..mina pållar alltså. Igår hade jag sötisen Markus. Måååånga likheter med Zenta som jag hade på ridläger för många år sedan. Ni som känner mig sen riktigt många år tillbaks vet att Zenta ligger mig varmt o hjärtat. Hon hade otroligt mkt egen vilja o tyckte det var högst överskattat att gå framåt. Att springa klart onödigt o hoppa ja herregud...det var en upplevelse i sig. Markus är likdan o jag älskar honom. Guuud va kul jag hade igår. Det är underbart att få jobba hårt en hel lektion med att driva fram honom, å fiiiin som bara busen. Ridning..just love it <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja saknar min pålle Arrac jag.... Här är han förresten; http://stallbergstorp.se/djuren/arrac/arrac.html



Och er :)

2009-09-10 @ 10:44:11
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: Anna i blge

Henna kan man ju inte glömma bort ju.

hoppas att allt e bra med er o sköt om dej nu kram

2009-09-11 @ 13:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0