Happy day!

Min älskade klocka är tillbaks.. Tack säger vi till sambon som faktiskt dammsuger bakom soffan o hittar smått o gott (som min klocka då alltså). Happy igen. Ridlekis idag. Love it.. hästar är verkligen Flis o min grej. Hon börjar bli så duktig på att rida. Jag är så stolt över henne. Bara 3 år och kan redan så mycket. Det är min plutta det..Jag älskar hästar. Det vet alla vid detta laget. Det är ngt magiskt att få pussar av en varm mule och sist jag gosa med pållen putte så la han sitt fina huvud på min axel o gissa om vi myste... På torsdag ska en ny pålle göra entré i mitt liv. Jag återkommer mer om detta. Mycket kul väntar.. så långt vet jag alla fall. Att göra nu: Äppelpaj? äppelkaka? äppeldricka? äppelkräm? Har ju fått en stoooor påse äpplen av farmor o farfar, Yej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0