Att erkänna en riktigt dålig sida av mig själv

Fy för mig...Jag ska här o nu erkänna ngt som jag verkligen inte trodde om mig själv. Jag har första gången känt ren o skär avundsjuka o girighet. Jag kan inte inte säga att det är ngt jag är stolt över el känner mig nöjd med. Men jag måste erkänna det för att kunna försöka göra en förändring. Jag har varit på besök i en riktigt fin lgh. Inga direkt märkvärdiga saker, men paret har prickat in inredningen sååå himla himla bra. Snyggt, stilrent, värme och funktionellt. Jag kände att tårarna var nära tillhands när jag kom in där..precis så här vill jag ha det. PRECIS här skulle jag kunna bo -utan problem. Jag vill ha såå mkt nu. Jag är inte nöjd med det jag har, så får man inte säga men det skiter jag i. Jag vill ha mitt fina hem, kan jag inte bara få det? Fan...jag vill också ha fint, snyggt o stilrent.. Jag vill kunna unna mig själv att köpa det jag vill ha..allt från de där handdukarna jag tittat på det senaste året till de där supersnygga ridbyxorna jag sett i en katalog, till en snygg vas, fina robusta ljus och bra förvaring...Behöver ha ett jobb, det går inte att handla på kredit. El jo, men vem fan vill det då? Nej..nu är jag riktigt depp..1½ år kvar innan förhoppningsvis fast tjänst...BUUUHHHHUUUU....Nu skiter jag i det här, nu går jag o lägger mig o vältrar mig i min avundssjuka o girighet :(

Kommentarer
Postat av: wedin

gumman då... :/ jag förstår visserligen hur du menar, man är nöjd med det man har men vill ändå alltid ha mer o förbättra det.. Men ni bor ju supermysigt gums o i sinom tid har du det precis som du vill ha det! :) puss o kram!!!

2009-09-16 @ 21:50:13
Postat av: Anonym

tack gums.. fick bara ett riktigt deppanfall igår.. Ska berätta mer för dig ngn dag. kram

2009-09-17 @ 07:05:58
Postat av: mamma

grattis, inte många erkänner det! kram

2009-09-17 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0