80-års kalas

Eller.. 40*2 Rättare sagt. The twins fyller år imorgon, men det kalasades för dem idag. Flis o jag klädde upp oss ordentligt. För inte var det ngn som berättade för oss att vi skulle vara ute på en grusplan/geggplan. Blöttgräs och utevistelse heeeeela dagen. Då hade jag satt på flis gummistövlar, jeans o en huvtröja. Jag hade också dragit på mig jeans o en luvtröja. Jaja, gjort är gjort. Mkt god mat. Sååå mkt gott grillat o tillbehör. Mindre folk än vad jag väntat mig. Trodde faktiskt det skulle komma ett ton vänner också till mina systrar. Det gjorde det inte. Nu är Flis o jag hemma. Hon somna i bilen o var supertrött. Lite sura miner för att vi åkte när vi gjorde..men jag åkte för att det var dags. Punkt slut. Vissa saker retar man sig till tusen på, men det är väl så det är. Nu är det kvällen alla fall..ska packa mig i säng snart för imorgon ska Henrik, Flis o jag till Oxhälja i Filipstad. Lite klump i magen inför det faktiskt.. chansen är STOOOOR att jag springer på många människor från ett annat liv. Både på gott o ont..Vi får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0