Tyst...

Det är så tyst i mitt hus när det bara är jag som är hemma. Inget tjo o tjimm, ingen radio, tv eller ljud av borrmaskiner..I like it. Det är en stund att ta hand om sig själv då. O vad gör man? Jo, man sätter sig vid datorn. BRA DÄR. Har alla fall varit på MyKiddo party nu. Trodde det skulle finnas fler fina kläder faktiskt. Sen är det lite svårt med stl. Dubbelstl som är nu funkar inte alls för FLis.. :( Så dagens inköp lyder..ett par strumpor o ett pedagogiskt pussel med siffror. Summa inkl frakt: 230 kr (ca) Fy fan.. Men då har jag alla fall en julklapp till klar till smulisen. Nej, nu är jag hungrig.. Hm.. vad göra? Jag är riktigt sugen på ngt gott..Mmmm...lite thai kanske? Eller en sallad? Ja.. det blir nog så. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0