tuff natt.. fy fan

Jag kunde inte somna igår. Man ligger o vrider o vänder på sig o tankarna flyger över mig så fort jag försöker slappna av o somna. Lilla <3 har varit orolig inatt, förmodligen ont misstänker jag eftersom hon vridit o bänglat hela natten. Alla ggr jag blivit väckt så har det tagit nästan 1 timme innan jag somnat om. Jag är en orolig själ.. det finns många frågetecken hos både mig o H. Tack o lov så är vi två som kan hjälpas åt nu. Jag vet att jag har många underbara vänner som tänker på mig o är gulliga o hör av sig. Men snälla, sluta prata om det med mig. Jag orkar knappt stå upp, jag kämpar med allt jag har för att orka med det här vi befinner oss i nu. Jag är riktigt ledsen och jag försöker tränga bort alla tårar, men det är jobbigt o prata om det här. Heldag i skolan väntar, pappa i huset vabbar idag. Imorgon väntar ett besök på barnakuten igen..Fler prover, fler undersökningar.. mera tårar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0