samlar ork

Imorgon är det återigen dags för ett besök till barnakuten. Jag lider så med min lilla tjej. Hon kan knappt stå på benen nu, går gör hon helst inte alls. Det gör ont mamma, säger hon.. Lilla pyret. Ont..varför kan jag inte hjälpa henne..jag hjälper henne gm att åka till läkaren ja, men ändå..Jag vill kunna hjälpa henne själv. Så jag samlar ork för att orka vara en så bra mammi som möjligt. Vad får vi för besked imorgon måntro.. vad ska dom göra med lillfisen för att de ska veta vad som är fel på henne... Det här är tufft o påfrestande för hela familjen. Jag har tagit ett beslut där jag tar en paus på mina egna symptom o värk. Jag kan inte vara dålig nu. Det går inte. Så, jag har avbokat min tid för kontraströntgen nästa vecka. Flis är mitt allt..hon behöver all min fokus o uppmärksamhet. Imorse bytte jag halsband..Nu har jag det halsband på mig som har absolut störst betydelse för mig..Mitt kors. Jag söker mig till min tro när jag mår dåligt och är orolig...Jag behöver stöd mer än någonsin nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Sara ! Det knallar på här. Läste dina inlägg men jag frågar ändå, hur är det? Låter som en väldigt jobbig situation, min syster var dålig när hon var liten och läkarna visste inte vad det var. (hon hade gluten) Det måste vara jobbigt, vet att du skrev att du inte ville prata om det och så, men du gör allt du kan göra och du är en jätte bra mamma! Jag hoppas att ni får den hjälp lilla snutta behöver av läkarna snart. Fokusera på Flis, fokusera på din familj, det är det viktigaste. Skolan kan du alltid ta igen, oroa dig inte för den även om det är jobbigt att missa saker! Finn det stöd du behöver och ta det stöd du behöver, för om Flis ska stödja sig på dig måste du få stödja dig på någon! Jag hoppas verkligen att allt löser sig för er och att hon blir bättre snart! Finns i mina tankar!



Kram Malin

2009-10-23 @ 00:36:54
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: mamma

du är bästa mammi

2009-10-23 @ 07:50:23
Postat av: Anna i Blge

JObbit när dom små mår dåligt du får jätte gärna höra av dej hur det går för dottra din.



finns här om du vill prata.



ska hälsa jätte kram ifrån mamma till er.



kram din låssas kusin i Blge med fam

2009-10-23 @ 22:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0