Många tankar

Många tankar snurrar runt hos mig. Det börjar sakteligen sjunka in att mitt barn är sjuk. Det gör så ont att se henne ha ont. Dags för nya prover imorgon, stackars liten flis, men det är för hennes eget bästa ändå. Det är alldeles för mkt omkring mig o min lilla familj nu. Så därför ber jag om ursäkt för allt som jag inte kommer hinna göra, alla samtal jag borde ringa och alla andra måsten. Flis är viktigast. Det är bara så. Mamma kommer o hjälper oss imorgon, det ska bli skönt att ha mamma här. Tack.. Ingen ridning blev det heller idag. Orkar inte vara hemifrån just nu. Vill bara vara min dotter riktigt nära.. Läkaren på barnklinken ringer imorgon em o pratar om provsvaren Flis ska lämna på fm. Guuud, då ska man gå runt o vara riktigt nervös hela dagen igen då. Suck. Vill bara säga en sak till.. tack alla underbara människor för eran omtanke för oss. Det betyder så mkt för oss även om jag inte kan uttrycka det i bättre ord just nu. Så tack ALLA. <3

Kommentarer
Postat av: Gumma

Du är en super Mamma Till FLis Gumma...Hoppas ni får ngn klartext idag med alla prover. Du vet vart jag finns. Love you

2009-10-21 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0