Måndag igen då

Först o främst.. Vilken middag hos pappi igår.. Jisses. 10 pers var vi som satt o smakskade o åt. Min fina faster M var där.. Vet att du läser o vill bara att du ska att jag ÄLSKAR DIG<3 Idag: vårdcentralen..lämnade ifrån mig lite blod o u. Flis stod o tittade med STORA ögon. Inläsningsdag på schemat. Har jämt lite mycket känner jag så här borde jag inte sitta. Ska till sötisen om ett par timmar. Tänkte att jag skulle vara lite skolduktig i ett par timmar så åker jag till plutten sen. Hämtar Flis runt 15.30 å sen hem o ta myskväll. Flis har beställt mat idag.. Mjölkmakaroner o falukorv.. det var ju inte så värst avancerat. Nej, här kan jag inte sitta nu. Fortsättning följer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0