Hemmadag vs inläsningsdag

Så här är det. Eftersom min dotter är hemma med mig idag så är det vansinnigt att försöka få till en INLÄSNINGSDAG. Jag hinner inte mer än sätta på datorn el öppna en bok så ropar hon på mig. Det är en hemmadag helt enkelt. Med modifikation..o gott fikabröd o sällskap.. Mkt mys vill jag lova. Har alla fall bestämt mig nu att är det hemmadag så borde det finnas tid till att städa lite. Ja, tiden finns men lusten lyser med sin frånvaro. Helgen är tokspäckad. Nästan så där för mycket o jag känner redan hur anti-känslan kommer smygande i några av sakerna som ska göras.. Att göra imorgon lördag 17/10: ridlekis, ta hål i öronon (på mig), dop och tjejmiddag på kvällen. Att göra på söndag: RIDA Hebbe :)och se me&i party i Vålberg tack o lov drar jag med Maria, vette tusan hur det gått annars..

Kommentarer
Postat av: Sara O

Jag ska på westernträning imorn, till fots, but still! Hihihi!

2009-10-16 @ 15:33:42
URL: http://vaxlanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0