??

Vet inte vad jag ska skriva.. bara att jag behöver skriva för att få ut orden ur mitt huvud. Om ett par timmar ska jag vaccinera mig mot svininfluensan..o jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Jag har inte valt det här själv utan är mer el mindre tillsags ATT göra det. Är inte orolig för att få en spruta, men för biverkningarna. Jag har liksom ALLTID blivit dålig av vaccinationer jag fått genom åren.. ALLTID :( Innebär detta att jag kommer få det ändå trots vaccination? Äsch, jag vet inte... Har inte tid att bli sjuk heller för den delen. Har MASSOR att göra en tid framöver nu.. Känner mig som ett stort ? just nu. Vet varken ut el in o egentligen skulle jag vilja ha med en stöttepelare idag, men jag ska ju till 22:an så där finns det ju världens bästa arbetskamrater att luta sig mot tack o lov. Nu har jag ca 1½ timme på mig att läsa lite. Tror jag ska ta tillvara på den tiden o tänka på ngt annat en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0