Permission..

Vi har fått vara hemma med vårat lilla hjärta under ett par timmar lördag o idag söndag. Just nu är det antibiotika som styr tiderna för när vi måste vara tillbaks på sjukhuset igen. Att vara hemma fast ändå inte kan man säga.. tidbegränsat ut i fingertopparna. Nästa jobbiga fas när vi är hemma är oron för att springa på ngn man känner om man är i affären eller ute. Jag vill inte prata med någon så där öppet..jag har ett djupt blödande sår o är otroligt känslig för att bara prata om det som händer..Mina närmaste vet. Jag orkar inte ta det helt öppet än. Så en vädjan..ser ni mig o jag tittar ner..ta det inte personligt.. jag orkar inte prata nu..tack

Kommentarer
Postat av: Anna i Blge

Förstår dej men hör gärna av dej på nått sätt.

Ska hälsa från hela familjen till dej o din familj.



Varma Kramar din låssas kusin i blge med fam <3

2009-11-01 @ 18:38:48
Postat av: Anna i Blge

Förstår dej men hör gärna av dej på nått sätt.

Ska hälsa från hela familjen till dej o din familj.



Varma Kramar din låssas kusin i blge med fam <3

2009-11-01 @ 18:39:24
Postat av: Maria

Många och stora kramar till er!!!! Vi ses när du orkar, vi finns här för dig i vått och torrt.

2009-11-01 @ 19:06:57
Postat av: Josefin

måste varit skönt ändå för smulisen att få komma hem en sväng och se alla sina saker o erat mysiga hem.. även om det måste varit jättejobbigt..

All kärlek & alla tankar till er, pussa Flis!.. hoppas du kan sova inatt gumman! <3

2009-11-01 @ 21:00:57
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: mamma

det var underbart att träffa er alla tre idag. vi är med er i allt vi gör allt vi tänker . ni är ständigt med oss i våra hjärtan

2009-11-01 @ 21:29:07
Postat av: Gumma

Älskar dig! Krama om flis från oss. Hoppas allt går bra imorgon. Sov gott nu! KRAM

2009-11-01 @ 23:12:13
Postat av: Fredrik Olausson

Ta hand om er. Vi tänker på er varje dag.

/Familjen Olausson/Järvin

2009-11-02 @ 20:16:44
Postat av: ida

Så skönt att få vara hemma, om så bara för en stund!

Vännen min, du pratar väl när du känner dig redo, ingen press, de dina finns ju när du väl vill, det syns ju inte minst här o på fb. Längtar efter dagar då allt känns bättre, de kommer...

Kram!

2009-11-03 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0