orolig o rastlös

Kan inte släppa det.. oron o rastlösheten växer sig starkare.. I övermorgon åker vi till gbg o Drottning Silvias barnsjukhus igen. Behandlingar..undersökningar...lång resa. Många tankar nu.. orkar inte riktigt fokusera på ngt annat. Provtagning imorgon kl 10, speciallisttandvård på tisdag kl 10.45 sen bär det av fram mot em. Det känns som ngn sitter på mitt bröst.. det är svårt att andas nu..usch..det är riktigt jobbiga dagar som väntar oss..Stackars liten Flis..mammis älskade hjärtegull <3

Kommentarer
Postat av: mamma

jag vill lyfta din börda men jag kan bara skänka tankar, kärlek och böner till er. ni är dom absolut bästa som finns,ni tre. älskar er så mycket

2009-11-29 @ 20:17:04
Postat av: Mari M

Sitter här o njuter av lite vinglögg, barnen ser på Tv o adventsfriden sänker sig. Har samtidigt svårt att njuta helt, tänker så på er o känner så att jag vill lätta på er börda...kan bara njuta o krama mina barn extra mkt, allt kan tydligen hända o det fortare än man tror! Jag tänker extra på er ikväll o tänder mitt ljus för flis-gumman. Kramkram

2009-11-29 @ 20:38:24
Postat av: Lotta

Nu ska jag tända ytterligare ett ljus för Flis! Tänker på ER!

2009-11-29 @ 21:17:48
Postat av: sofie p

tänker på er i massor, allt kommer säkert gå jätte bra i gbg även om det kommer va mycket jobbigt, men läkarna är väldigt bra där, skickar några styrke kramar

2009-11-29 @ 23:49:34
URL: http://fifi83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0