Mysa

Flis vaknade vid 22.30 igår o ville komma in till oss.. H gick o hämtade henne o sen låg vi i sängen alla 3 o bara pratade o kramades. Hon har många tankar mitt lilla barn. Ibland säger hon ngt om sjukdomen..saker som man verkligen blir tårögd av. Hon är klok mitt lilla barn, men det gör ändå ont att hon har sån insikt om sin sjukdom..Bra kanske, men det gör ändå ont o höra henne beskriva smärta o oro. Önskar att hon blir frisk snart..Hon är bara ett litet barn, hon ska inte behöva gå igenom det här..Innan vi somnade igår så gav hon oss en varsin stor kram o sa jag älskar dig mamma och pappa..det värmde gott i hjärtat o en liten tår ramlade ner från mitt öga..Älskade lilla barn..det allra finaste jag har..snälla snälla hjälp henne o bli frisk..

Kommentarer
Postat av: mamma

ni tre tillsammans är dom klokaste som finns och ni ger varandra styrka. ni tre är ständigt i mina tankar. kramar, styrka, energi och kärlek i massor från mig.<3 <3 <3

2009-11-20 @ 12:52:30
Postat av: Anonym

Barnen tar in massor som man inte tror när det är så här!!!!! Känner igen det!!! Trevligt m pratstunden vi hade förut!! Kramar

2009-11-20 @ 15:40:35
Postat av: Gt & GB

Barnen tar in massor som man inte tror när det är så här!!!!! Känner igen det!!! Trevligt m pratstunden vi hade förut!! Kramar

2009-11-20 @ 15:41:01
Postat av: Gt & GB

barn är större och uppfattar mer än man tror. puss på er

2009-11-20 @ 21:07:15
Postat av: moster

Skönt att höra vad Flisan kan och vet vad som sker. Ni kommer nu att få det lättare nu när ni vet att oxå vet vad som händer. Sköt om er och vi finns här ute bara så ni vet. Kram

2009-11-20 @ 23:43:09
Postat av: sofie p

ja de är allt kloka de små, hoppas era önskningar slår in till jul vi håller våra tummar för det och att ni ska få va friska och hemma och mysa!

kramar sofie

2009-11-21 @ 09:45:38
URL: http://fifi83.blogg.se/
Postat av: ida

jo du, de tänker o känner så otroligt mycket mer än v vet o förstår.

Tänker på er varje dag sara, det bränner bakom ögonen och jag vet inte vad jag kan göra för att hjälpa er. Du vet att du kan fråga om vad som helst!

kramar i tusental!

2009-11-24 @ 08:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0