Måndag igen då..

Dagarna bara går, det är morgon o sen helt vips så där det kväll igen..Det är påfrestande att bara sitta o vara. Rastlösheten är riktig hemsk. Vad kan man göra? Plugga..jo, visst mellan varven. Det är dock svårt att få ro i kroppen o läsa en bok el få tillräckligt med tid över för att printa ner ngt på en dator. Flis vill ha min fulla uppmärksamhet.. och det är klart hon ska få det. Status idag.. hon har ont och äntligen har en läkare tagit hennes smärta o ångest på allvar och satt in morfin för att lugna ner henne och ta bort tankarna från allt det onda om så för bara en liten stund. Äter knappt ngt nu.. Näringsdroppet rinner på hela långa dygnet för att hon ska få i sig det hon behöver. Resten av dygnet låter det...aj, snälla mamma hjälp mig... mamma, jag har ont.. mamma, varför blir jag inte frisk.. Det är då det brister för mig..Jag är så maktlös..kan bara finnas o lyssna o bekräfta att jag hör henne..förstå kan jag inte, för jag har inte varit i hennes situation. Smärtan är förmodligen ngt som inga ord kan beskriva..Jag kan inte göra mer för mitt barn.. DET ÄR MIN SMÄRTA. Imorgon väntar vaccination för henne. Läkarna i Göteborg ringde till hennes läkare i Karlstad idag o hade tagit beslutet att hon ska vaccineras mot svininfluensan imorgon. Jaha o ok.. vad ska man säga? Hoppas att du inte får några biverkningar mit barn.. fast det är klart.. hon har inget immunförsvar, så ngt lär ju alltid bryta ut. Vänta..o se.. På onsdag väntar behandling nr 3... vad ska jag säga.. onsdagar är ett rent helvete från morgon till kväll. Min lilla underbara tjej.. snälla gör henne frisk, det gör så ont att se henne så här sjuk och orkeslös.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sara, önskar så att jag kunde göra något, tänker på er, saknar er, kram faster Maria

2009-11-09 @ 19:11:00
Postat av: Eva

Hej har följt din blogg till o från,men va är det som har hänt er dotter,va det än är så hoppas att allt går bra för er! kram

2009-11-09 @ 19:55:05
Postat av: Anonym

tack tack för förtroendet, ska göra allt jag kan för att kunna komma och vara med felicia. älskar er ber för er och sänder varma tankar till er alla tre.

2009-11-09 @ 20:01:49
Postat av: Gt & GB

Skönt att läsa din blogg!! Kramar er !!!

2009-11-09 @ 20:14:30
Postat av: Fia

Skickar över en rejäl dos med kärlek,styrka och mod.

Älskar dig gumman och längtar tills den dagen när detta helvete är över >3

2009-11-09 @ 20:22:26
Postat av: Syster yster

Lillasyster....jag önskar jag kunde för en stund bära dig ryggsäck....vill bara krama och hålla om dig....Flis har sån tur....hon har sån underbar mamma....kram älskar dig....

2009-11-09 @ 20:29:59
Postat av: Josefin

Fisflisen och Saris.. ni är dom bästa! <3 <3 <3

2009-11-09 @ 21:37:22
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Nordin

Massor med styrka till dig min älskade vän <3

2009-11-09 @ 21:54:16
Postat av: Sanna

Hej gumman!

har läst mycket och undrar vad som hänt ditt lilla hjärta, det låter inte bra alls, kan inte företälla mig vilken hemskt upplevelse, värld ni lever i nu, men jag finns alltid här för dig, du är en fantastiskt människa och mamma!glöm inte det!är det mycket allvarligt eller blir det bra snart...?oroligt här hos mig. skänker alla taknar till er och hoppas hoppas!



kramar sanna

2009-11-09 @ 22:38:03
Postat av: Sanna

Sara, vad är det som har hänt ditt lilla hjärta?

tänker ofta på er och håller alla mina tankar och tummar för er!



du är en fantastisk människa och mamma, glöm inte det!

kramar

2009-11-09 @ 22:40:08
Postat av: Stine

Lilla Felicia!

Sitter på jobbet och läser om Dina plågoandar som härjar i Din lilla kropp. Tårarna kommer i ögonen.

Jag känner mig maktlös - och jag ber för Dig,

Sara och H i mina tankar.

Tusen kramar från

"Stine"

2009-11-10 @ 08:53:58
Postat av: Gumma

Många stora Kramar å en Rejäl dos med Kärlek Till Flis & Er från oss på Ålis.Älskar er!

2009-11-10 @ 11:24:41
Postat av: ida

Sara, Sara, ögonen bränner varje gång jag läser din underbara blogg. Önskar, som så många andra, att det fanns något jag kunde göra. Min dörr är öppen, alltid, hoppas du vet det. Du kan väl krama någon och låtsas att det är från mig, skickar lite styrka i den kramen. Längtar efter dig! Kram!!!!!

2009-11-11 @ 09:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0