Lilla Flishjärtat

Hon är så sliten o trött. Vi sover knappt på nätterna, hon är orolig o skriker o gråter omvartannat..Sover en liten stund för att sen vakna lika otröstlig igen.. Det är så jävla jobbigt o höra henne säga att hon har ont, det gör så ont.. hjälp mig snälla mamma.. Jag försöker hjälpa henne..men jag kan inte göra mkt mer än vad jag redan gör. Brist på sömn börjar ta ut sin rätt hos mig med.. Jag ska sova hemma inatt..blir att lägga sig tidigt för att orka yttligare en dag på sjukhuset, med tester, prover o väntan.. De ska sätta sond i näsan på henne.. inte just nu, men snart.. hon får inte i sig det hon behöver o jag bävar den dagen de ska trycka i henne lugnande o köra en sond i näsan vidare i svalget för att gå ner i matstrupen..Hon kommer få tidernas panik, vansinnesutbrott och hysterianfall..Jag mår illa bara jag tänker på det.. Bara hon inte får för sig att dra ut den själv el kräks upp den.. lilla hjärtat mitt..då måste vi börja om från början. Fy fan..

Kommentarer
Postat av: mamma

jag ber att allt ska bli bättre, ber för att det felicia får i sig får stanna kvar, ber för att det ska sluta göra ont. jag älskar er

2009-11-08 @ 15:46:12
Postat av: Josefin

Men lilla vännen...



Det gör verkligen ont o höra hur ni har de...Kan inte för min värld tänka mig in i eran situation...



Tänker på dig!

Stor Kram

2009-11-08 @ 17:28:01
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Men lilla vännen...



Det gör verkligen ont o höra hur ni har de...Kan inte för min värld tänka mig in i eran situation...



Tänker på dig!

Stor Kram

2009-11-08 @ 17:28:44
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Vi tänker på er hela tiden och ni finns med i våra böner. Känns förjävligt att vara så maktlös och inte kunna hjälpa er minsta lilla.



Många kramar och mycket kärlek till er

2009-11-08 @ 18:40:51
Postat av: Sara O

Kan bara hålla med Maria. Det känns så jobbigt att inte kunna ta bort det onda!

2009-11-08 @ 20:43:07
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Finns många tankar som snurrar nu men en tanke är att du och Henrik är så otroligt starka, utan er skulle inte Felicia fixa detta, tänk på det! Allt kommer att lösa sig, kankse tar lite tid men allt ommer att bli bra! Ni finns i mina tankar dagligen! Kram från Lotta P.

2009-11-08 @ 20:57:35
Postat av: Josefin

Så mycket skit som lillsmulisen måste vara med om nu.. och ni.. Är så otroligt ledsen att detta har drabbat er, den finaste familjen, mina underbara vänner.. tårarna rinner.. älskade ni! <3

2009-11-08 @ 21:24:14
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Gt & GB

Jobbigt att läsa men jag måste bara säga FLIS ÄR STARK!!!!! Skönt att hon inte bara finner sig i allt! utan har humöret kvar , trots att det ÄR ett MÅSTE med det som sker o händer !! !! Fruktasvärt JOBBIGT är det!!Ngt måste hon kunna få mot smärtan !!!!! Kom i håg vad Gb sa till dig !! Kramar från oss .

2009-11-08 @ 21:57:24
Postat av: Jeanette

Oj oj ja tankarna flyger runt hoppas att styrka från tron kan komma ner till er och hjälpa er och lilla felicia ... önskar er all styrka och hopp många kramar nettan

2009-11-08 @ 23:33:07
Postat av: Fiffi

Tänker på er dagligen. Hoppas att allt ska bli bra snart. Får man fråga vad det är som har hänt eller vill du kanske inte berätta?



Önskar iaf att allt blir bra, och det snart.



Kram kram

/Sofie

2009-11-08 @ 23:44:19
URL: http://karlssonheladagen.blogspot.com
Postat av: Gumma

Älskar er! KRAM Behöver inte skriva ngr ord för DU VET... KRAM igen

2009-11-09 @ 12:31:22
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/
Postat av: Mari M

Vill bara sända styrkekramar till dig, H och lilla Flis. Kan inte förstå hur oerhört jobbigt ni har det och jag lider med er och be för er. Kramkram!

2009-11-09 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0