Ledsen

Idag är jag ledsen, idag är en sån dag som tårarna ligger o bränner på insidan av ögonlocken. Det gör ont i mig för att jag kan inte få fram orden som beskriver min smärta. Det är som ett svart stort hål i mitt hjärta, det är som ett ton stenblock ligger på mina axlar o det dåliga samvetet att aldrig göra nog för mitt barn äter upp mig sakta med bit för bit. Vart ska jag få den styrka o ork ifrån som jag måste ha? Jag är rädd.. jag är riktigt rädd, rädd för att se henne bli sämre men även bli bättre för hur länge får hon då må bra? Det gör mig så ont och om jag bara kunde bespara henne detta och lyfta bort det så skulle jag göra det.. Barn ska inte behöva genomlida det här som hon går igenom nu.. Det är inte rättvist..Det är många som tänker på vårt barn och det värmer ända in i själen tack snälla för de varma orden o tankarna.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Styrkekramar till dig, Flis och H! Var påfamilje-vaccinering igår, S grät och va ledsen för det gjorde ont, bara en sådan liten händelse som så snabbt gick över känns i mamma-hjärtat. Kan inte föreställa mig att behöva se detta hos sin lilla varje dag som ni måste göra, tänker så på er! Kramkram

2009-11-11 @ 15:28:31
Postat av: Anna i Blge

hur går det för Flis o för er? Blir hon bättre el vad händer med henne. Tänker ofta på er o ibland kommer det en tår.

Finns hos er ska du veta.



Varma kramar din låssas kusse anna i blge med fam

2009-11-11 @ 17:15:14
Postat av: Anna i Blge

hur går det för Flis o för er? Blir hon bättre el vad händer med henne. Tänker ofta på er o ibland kommer det en tår.

Finns hos er ska du veta.



Varma kramar din låssas kusse anna i blge med fam

2009-11-11 @ 17:15:45
Postat av: mamma

ni är så fantastiska alla tre, felicia du och henrik gör ett enormt jobb. onsdagar, jag hoppas att onsdagar kan vara bra dagar. älskar er alla

2009-11-11 @ 20:00:29
Postat av: Jeanette

Hej vännen ... Det var så härligt att få träffa dig i förgår även om det är på fel plats . Önskar dig och din familj all styrka och hopp . Har i dag varit på kören och sjungit vi avslutar alltid med att be en bön och dagens bön gick endast åt ett håll till er att allt ska bli bra och sluta göra ont . Kramar nettan

2009-11-11 @ 22:03:58
Postat av: Jeanette

Hej vännen ... Det var så härligt att få träffa dig i förgår även om det är på fel plats . Önskar dig och din familj all styrka och hopp . Har i dag varit på kören och sjungit vi avslutar alltid med att be en bön och dagens bön gick endast åt ett håll till er att allt ska bli bra och sluta göra ont . Kramar nettan

2009-11-11 @ 22:04:58
Postat av: Josefin

ni gör allt ni kan gumman, ni är hos flis, ni kramar flis, ni tröstar flis, ni älskar flis.. osv.. tänk på vad Dr:n sa, först lite sämre, sen blir det bättre.. Pussa Flis, krama H & Världens största kram till dig, underbara du. Tänker ständigt på er..

2009-11-11 @ 22:44:46
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: Gumma

Tänk på vad jag skrev till dig igår... Ni ÄR DET BÄSTA FÖR FLIS, jag kommer aldrig att kunna förstå eller veta vad ni går igenom. Men jag kommer att finnas här för er alla. Allt gör jag för lilla Flis, hon är juh som min egen lilla Trollonge <3 Flis är som knoppen på en Ros Som med tiden kommer att blomma mera & Mera... LOVE

2009-11-12 @ 15:51:03
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0