Ladda batterierna

Det gjorde jag igår. Jag var o red på älskade Juvel. Det blev så mycket bättre än vad jag kunnat föreställa mig. Han tog hand om mig.. jag stod o kramade honom i boxen o han la sitt fina huvud på min axel. Jag tror han kände min smärta igår för han gjorde lite mer än vad han brukar på lektion. Det var fart i honom?! Han ville springa fort?! Men samtidigt skulle han aldrig göra ngt för att jag skulle åka av eller dumma sig.. Han är inte sån.. han är bara världens finaste häst på in o utsidan.. Ja, jag älskar verkligen den hästen.. Fina fina Juvel.. tack för att du tog hand om mig igår..<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ni var så fina igår och det var riktigt kul att få träffa dig även om du har det otroligt jobbigt just nu...



Men jag tänker på er!



Kramar

2009-11-11 @ 14:25:28
URL: http://jossan-jossansblogg.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Hästar är nog ett av de bästa läkemedels som finns!!!tänker på er mycket!

2009-11-12 @ 08:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0