Glasbubble-lycka

Eftersom vi åker till Gbg på tisdagem känns det som jag vill göra iordning i det mesta innan dess. Idag har jag fixat en dörrkrans, inte köpt en färdig, utan gjort en (nästan) från skratch. Blev nöjd faktiskt, min kreativa ådra riktigt bubblade. Vi bakade lite vita chokladpuffar o målade en massa figurer. Pepparkaksbak blir det imorgon, lite mys sådär på 1:a advent. En liten glasbubbla av lycka bara om än bara för en helg..Nästa vecka väntar fruktansvärda dagar för lilla flis o för oss. Men det tar vi då.. nu är vi hemma o myser i vår glasbubblevärld. Den är skör o ovis vår bubbla, den kan spricka närsomhelst o det är vi väldigt medvetna om. Men nu tar vi vad än man får..hemma är ändå hemma.. Family above all other..

Kommentarer
Postat av: Gumma

Det gör ni alldeles rätt i Gumma =) Skönt att höra... Älskar er!!!

2009-11-28 @ 22:18:34
URL: http://ankibenjaminsen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mys o ta vara på varje liten stund! Och du kan va den mest kreativa o påhittiga jag vet! Säker på att du gjort en superfin krans! :) Love <3

2009-11-28 @ 23:33:46
URL: http://josefinewedin.blogg.se/
Postat av: moster

Bra jobbat. Ta dagen som den kommer, du vet vad som kommer. Krama om er och mys lite nu när ni kan.

2009-11-29 @ 10:46:10
Postat av: mamma

hmm, konstnär är du också. finfin krans har du gjort.kram

2009-11-29 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0