VICKEVIRE!!!

Åh. jag har haft abstinens efter min vän. Idag ringde hon o frågade om vi skulle promenera lite på Kilene!! JA såklart!! Jag vart alldeles torr i halsen o nästan hes..men det var gôtt o tôla av sig lite, el vad säger du gumman min?! Tur att det blev en kopp kaffe på altanen här innan hon åkte vidare. Hur jag ska klara nästa år utan henne är en helt ofattbart underlig fundering.. Saknar även ULLIS O AFRIKASARA så in i bomben..Ses snart girls.. Å till brudarna i Thailand säger jag bara..NJUT!! Ni ser alldels fantastiskt svenskskära ut med begynnande bränna. Mera solning åt flickorna 3.

Kommentarer
Postat av: Sara O

Saknar dig med SolSara!Och Ullis och Vickevire! Mina Karlstagirls!

2009-05-03 @ 21:12:27
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: Vickivire

Sitter i skolan, barnen har gått hem och det ska jag också snart göra! Tack för igår! Det var jätte kul att ses och att få prata av sig! hehe*

2009-05-04 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0