Homework

Hemmaarbete. Precis som det låter. Är hemma o arbetar idag. Eller arbetar o arbetar..man kan säga att jag motar FAN i dörren. Tänker inte bli sjuk, inte nu.. Mådde så dåligt inatt, förkylningsvärk i hela kroppen o feber under natten. BLÄ! Så jag tog beslutet att stanna hemma o beta av lite uppgifter på hemmaplan istället. Har ju en bunt med vfu-uppg som ligger o väntar på mig. Yej..Bästa handledaren sa att det var helt ok o att jag kommer vara saknad under dagen och jag skötte mig exemplariskt igår under utvecklingssamtalen som jag fick vara med på. Jag kom med mycket bra kommentarer och inlägg och det bästa är att min åsikt är lika viktig som personalens. Det är stort. Jag är stolt! Tog även beslutet att Flisiris fick vara hemma med mig idag..En vilodag för oss båda liksom. Har hunnit med att ringa 2 samtal som stått på att-göra-listan alldeles för länge..Ojojoj. Skönt att det är ur världen. Nu vill smulis ha lite melon o det är ju klart att hon ska få det ;) Mumsfillibabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0