Här ska grejas

Gode Gud ge mig styrka. Min att göra lista är så fruktansvärt lång o tiden är inte riktigt med mig. Inte bättre blir det när sambon drar igång projekt som kräver snabb justering. Nu är det målning som gäller. Staket o altan. Ye...j... Men det kommer att bli fintfint. Bor ju ihop med en handyman swooosch så är det klart. Bara så där. Me like. Sen är det ju en liten prinsessa som fyller år om en vecka imorgon. 3 år blir hon min lilla hoppetossa...sjukt vad tiden rinner på. Så..det är bak o planering på hög nivå som gäller nu. Mamma har fyllt min frys med bullar så det behöver jag inte fundera på. Inte heller saft..(läs svartvinbärssaft den andra delar jag INTE med mig av) behöver jag köpa. Tack o lov ska jag säga så kommer jag inte vara Ûberambitiös denna gången utan ta det som det kommer. Presenterna av ju avklarade "bara" lite praktiskt joks som fattas o STÄD..HUUU va tråkigt. Ska ge mig nu, dags o förflytta sig till spisen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0