Varning!

Nästa person som jag möter som frågar mig hur gammal Flisan är o sen kontrar med kommentaren "ÄR HON INTE OVANLIGT LÅNG?" el "ÄR HON INTE VÄL LÅNG FÖR SIN ÅLDER?"...Jag varnar er här o nu. Flis har långa föräldrar, följer sin förbannade kurva helt perfekt, hon är försigkommen och otroligt social och framåt. Hon pratar klockrent och det är aldrig några bekymmer i kommunikationen. Så..Innan ngn påpekar att hon är sååååå lång nästa gång så kommer jag kontra med ngt riktigt bitchigt. Var så säker. Är trött på att höra detta jämt o ständigt..Som jag sa till en mamma i stallet i lördags.. Min 2-åring är alldeles perfekt tack ska du ha, jag tror att kanske din 3-åring är ovanligt kort och väldigt liten för sin ålder??!! VARNING HÄR O NU..DON´T MESS WITH BIG MAMA..

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Sara!

Såg på facebook om din blogg, vad kul!

Känner igen det där, är inte han/hon för lång för sin ålder?! Sånt har både jag fått höra och mina två små sladdisar får höra det ganska så ofta. Ganska träligt faktiskt. Kram!

2009-03-02 @ 20:10:17
URL: http:///iiidapida88.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0