Taaaadaaa

Jag lever! Dra mig baklänges på en liiitta vagn. Full som en kastrull igår..INNAN vi kom ut. Lång väg till månen må ni tro, men va fan liksom..Hade ju bara bäst Josse o Jenny som stöd efter vägen. Som jag skrattade igår. Hihihihi..vilket kalas. Å såsmåningom lite färjan-dags va tjejer? Bootyshake on the boat liksom. Allt är fint annars.. Ska försöka peta i mig lite frulle o sen försöka piggna till (en kaffekanna el 2 behövs nog) ska träffa pappa runt 15-tiden på ikea..Då ska man vara bra minsann. Shopping = me like. Tog en taxi hem by myself..Supertrevlig på alla sätt o vis o vi hade en himla trevlig åktur hem till ö:a. Jag kan säga att big mama röjde as hell igår. Det var sååå längesen o så jävla kul. Å Karlsson var där o ungefär i samma skick som moi..hihihi Ûberröj sötnos...Frulledags nu..magen är tom :( o ingen fyllemat blev det inatt heller bara 1 liter vatten i taxin hem..hahaha

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är lite trist att Thea inte ville fortsätta rida men hon behöver lite tid på sig ibland när hon upptäcker att något är "farligt". Vi gör nog ett nytt försök till hösten skulle jag tro. Hoppas att ni hade en mysig ridning i det fina vädret!

2009-03-01 @ 14:08:58
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com
Postat av: mamma

är flis bättre?

2009-03-01 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0