Sommarsemester eller brist på den?!

Ja, vad ska man säga.. Sitter o kollar igenom almanackan o blir inte klok. Vet att min chef på csk sitter med sommarschemat o hon kommer inte att bli glad när jag berättar för henne att jag har bestämt mig för hur jag ska arbeta i sommar. Får jag som jag vill blir det pass bara med helg och kvälls-ob. En del dagar visst, men hellre kvällar. Mindre stress då och kan man dessutom peta in ngn natt med min rid-Marie vore det great! Sen vill jag ju vara ledig med min familj, dvs när min sambo o dotter är lediga så är det ju mys om vi kan hitta på ngt ett par dagar. Ja, en sak är säker alla fall. Sommaren kommer oavsett om vi är beredda eller inte. Ska ringa min chef, ju tidigare destu bättre o sen kom jag ju på att jag står i vikariepoolen här på Ö:a..kanske jag ringa till hon som fixar extraturer o anmäla mitt intresse igen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0