lovad update

ja, har ringt till läkaren o fått ett bra svar som jag är mkt nöjd med. Mer painkillers åt me! Å jag får dessutom blanda 2 olika sorter för bästa effekt, så nu går jag in i dimman på riktigt o vet inte om jag har lust att komma ut. Flis o jag har varit på leklandet med Vickevire o T. Supermysigt återigen och så kul att se barnen busa så bra ihop. Firade Vickan lite lätt eftersom hon fyller år idag. GRATTIS IGEN MIN VÄN. Å vilken present hennes darling fixat.. ja, det finns bara ett ord. A-V-U-N-D-S-J-U-K...så in i bomben. Är som ni vet riktigt nöjd med mina presenter med...men hallå..en resa liksom? Du är värd detta så mycket V och vilket gött avslut på ett tufft år. Nu sover flis, jag har stabiliserat blodsockret med mat o nu är det mitt efterlängtade kaffe som gäller.. Funderar på att gå ut i solen o sätta mig en stund.. Mmm sooool...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0