kvällstankar

Jag tänker på min gumma. Jag saknar dig och har abstinens...Jag tänker på Sandra som fick bebis tidigare i veckan. Är så glad och lycklig för din o J skull. Tänker på att Josse ska flytta längre bort från mig :( Det är jättetråkigt, men jag vet att du kommer må bättre efter flytten. Glöm inte bort mig bara... Jag tänker dagligen på att jag är 30 år nu o kanske borde bete mig efter det? No more flams o trams? Neeeej, vilket trist liv det vore. Jag tänker på bästa Ballerina. Jag toksaknar dig gumman..vet att du bara är ett samtal bort, men fan så långt bort. Hoppas verkligen att vi ses snart. Finns en säng här på ö:a vet du ;) Jag tänker på att jag borde styra upp ett till kalas för mina systrar med familjer. ÖRKAR INTE nuuu, tar det lite senare. Jag tänker på att det vore skitkul att gå ut ikväll tillsammans med vickan mfl. Det blev inte så tyvärr. Jag tänker på att jag har för ont för att orka jobba på sjukhuset just nu. Inget jobb-inga pengar :( Det är ALLTID ett orosmoment. Jag tänker på att det finns en person som har älskat o förlorat kärleken. Jag önskar att jag kunde göra ngt mer för dig min vän. Jag tänker lite luddiga vardagstankar typ handla, tvätta, måste pusta fönsterna (OM INGEN ANNAN HAR LUST MED DET?), hämta/lämna på dagis, vfu, the diet, laga mat, inlämningsuppgifter, smärta/smärtlindring. Jag tänker och upplever kärlek på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Jag är mamma..ibland stannar jag upp och tittar på min lilla ängel och då slår det mig..Jag är mamma till denna fantastiska lilla tjej. Hon gör mig så stolt och är så gudomligt vacker. Tänk att jag har lyckats så bra med den där lilla godingen...Jag har tusen inredningsplaner och kommer faktiskt trots bristande ekonomi börja göra ngt åt det. I LOVE IKEA! Jag tänker på att jag vill vara gumma riktigt nära. Jag behöver dig i mitt liv gumma, bara du förstår och jag vill vara här för dig o din familj. Jag tänker på att ridningen är mitt andningshål i en stressig tillvaro. Det kostar mycket men är värt varenda öre. Jag tänker på att jag har knappt 1½ år kvar i skolan tills min nya karriär ska börja. Fanstastiskt. Jag tänker på att vill ha listan är jävligt lång nu. Sommarjobb/föräldraledighet..hur ska jag lägga upp tiden? Jag tänker på att jag har haft en himla bra kväll. Kalas på Gustav Fröding med släkten. Flis är största charmtrollet och har varit så sööööt ikväll. Kommer hon bli en heartbreaker månne? Jag tänker att jag o flis ska o leka med Ella o Nossefin imorgon fm. Jag värdesätter varje minut med min vän och bästa bus. Nu tänker jag på att mina ögon svider av trötthet, att jag ska dricka upp mitt vinglas o sen gå till sängs. Det är jag som får gå upp med smulis tidigt tidigt imorgon. Bäst o ta den sömnen man får. Många kvällstankar nu.. finns mkt mer men jag orkar inte skriva om allt.. Men i korthet, Bröllopsinbjudan från en vän damp ner i brevlådan i veckan TUSEN TACK!! vårtecken, planera in frisörbesök, spa-behandlingar, köpa ridbyxor till smulan, ta upp gitarrspelet igen, reda ut lite ?, träffa goda vänner, bli kvitt denna bältros.. jag är sååå trött på att ha ont i kroppen. ORkar inte äta mer tabletter..Magen kommer aldrig förlåta mig. Mer då.. ja massor men som sagt. INTE NU..

Kommentarer
Postat av: Gumma

Åhh saknar dig sååååå.... Du är bara för go Älskade vän! Älskar dig Puss

2009-03-22 @ 12:04:39
Postat av: Vickivire

Hej! Saknade dig i går! blinkblink



Kramar

2009-03-22 @ 13:23:08
Postat av: mamma

bli bara frisk! sluta tänk så himla mycket!

Kram

2009-03-22 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0